Kui on probleem
Probleemide korral ei maksa pead jaanalinnu kombel liiva alla peita, vaid tuleb haarata härjal sarvist ja asuda lahendusi otsima.
Kui sa oled võlgadesse sattunud, ei tohi võlausaldajate eest pageda, vaid leidub mitmeid võimalusi, kuidas raskustest jagu saada. Peaasi on abi otsida! Lähima abivõimaluse leiad „Kui on probleem“ rubriigist, kust leiad lisaks kasulikele nõuannetele ka võlanõustajate kontaktid: vaata teemat „Kuhu pöörduda“.
Kui sul on tekkinud probleem näiteks mõne panga või kindlustusseltsiga, siis selgituse saamiseks pöördu kõigepealt teenust pakkunud panga või kindlustusseltsi poole ning seda esimesel võimalusel.
Oma probleemi olemust ja võimalikke lahendusi on võimalik selgitada telefoni teel, kuid soovitav on edasise selguse huvides pöörduda kirjalikult. Vahel on võimalik kliendi ja panga omavahelises suhtluses olukorrale mõlemaid pooli rahuldav lahendus leida. Kui mitte, leiad nõu kõrvalasuvatest rubriikidest.