Minuraha Sinu erapooletu abimees rahaasjade korraldamisel
  • Eesti keeles
  • По-русски
Minu raha

Log in with Facebook

MINU RAHA. KULUD, TULUD JA EESMÄRGID

Oma eelarve koostamiseks, salvestamiseks ja hilisemaks täiendamiseks logi sisse. Sisse logimiseks vali kahe võimaluse vahel: registreerud ja lood endale kasutajanime ja salasõna või logid sisse Facebookiga. Sõltumata sellest, kumba varianti eelistad, näed oma sisestatud andmeid üksnes sina, kui sa just ise oma paroole kellelegi kättesaadavaks ei tee.
NB! Kui oled esimest korda sisse loginud näiteks registreerunud kasutajana ja järgmine kord sisened Facebooki kaudu, siis sa eelmisel korral ehk registreerunud kasutajana salvestatud andmeid ei näe. Seetõttu tasub kogu aeg sisse logida samal viisil!
Kui eelistad mitte sisse logida, siis su andmed ei salvestu, kuid eelarve ridu saad täita ja vormi pdf-formaadis välja trükkida. 

Nõusolek ja põhimõtted isikuandmete töötlemiseks
Finantsinspektsiooni poolt veebilehe minuraha.ee vahendusel (edaspidi Veebileht) pakutava teenuse „Minu raha“ (edaspidi Teenus) kasutamisega kinnitan, et olen tutvunud ja annan nõusoleku mulle kuuluvate isikuandmete töötlemiseks alljärgnevate põhimõtete alusel:

  • Isikuandmete töötlejaks on Finantsinspektsioon (aadress: Sakala 4, Tallinn 15030; telefon: 6680 500; mail: info@fi.ee).
  • Teenuse raames töötleb Finantsinspektsioon Teenuse kasutaja isikuandmeid ulatuses, mis puudutab Teenuse kasutaja enda poolt Teenuse raames sisestatavat ja soovi korral salvestuvat eelarvet (tulud, kulud, prognoosid jms). Käesolev nõusolek on antud kõikide Teenuse kasuta isikuandmete töötlemise kohta mida Teenuse kasutaja on Teenuse kasutamise raames pidanud vajalikuks Teenusesse sisestada.
  • Teenuse raames Teenuse kasutaja poolt info sisestamine ja selle maht on vabatahtlik, nagu ka selle kustutamine. Finantsinspektsioon võib vajadusel kogutud isikuandmed kustutada.
  • Andmete töötlemise eesmärgiks on pakkuda teenust, mille kaudu on Teenuse kasutajal võimalik jälgida enda poolt koostatud eelarvet ning analüüsida endaga seotud rahaasju.
  • Finantsinspektsioon võib volitada Teenuse kasutaja isikuandmeid töötlema teisi isikuid või asutusi, eelkõige seoses Teenuse osutamiseks vajamineva tehnilise toega.
  • Finantsinspektsioon järgib isikuandmete töötlemisel isikuandmete kaitse seaduses sätestatud põhimõtteid.
  • Teenuse kasutajal on seoses teda ennast puudutavate isikuandmetega kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused, sh õigus tutvuda Finantsinspektsiooni poolt Teenuse kasutaja kohta kogutud isikuandmetega, nõuda isikuandmete parandamist, täpsustamist, kustutamist jm. Käesoleva nõusoleku võib Teenuse kasutaja igal ajal tagasi võtta. Nõusoleku tagasivõtmisel ei ole tagasiulatuvat jõudu.
  • Isikuandmete õiguste kohta saab täpsemat teavet isikuandmete kaitse seadusest (www.riigiteataja.ee) või Andmekaitse Inspektsioonist (www.aki.ee).
  • Finantsinspektsioonil on õigus käesolevaid isikuandmete töötlemise põhimõtteid iseseisvalt muuta, teavitades nendest Veebilehe vahendusel.

 

Logi sisse:

Sinu e-maili aadress

Salasõna

Unustasid parooli?

Jäta meelde


Sisse logides kinnitan, et olen tutvunud ja nõustun tingimustega.

Oled uus kasutaja:

Sinu e-maili aadress

Salasõna

korda salasona

Olen tutvunud ja nõustun tingimustega

Asud siin:
Kasulikud abivahendid > Uudised > Tarbijakrediidi kulukuse määr sai ülempiiri
  • Teenused
  • Kasulikud abivahendid
    • Uudised
    • Kalkulaatorid
      • Palgakalkulaator
      • Õppelaenu kalkulaator
      • Säästmise kalkulaator
      • Hoiuse intressitulu kalkulaator
      • Laenukalkulaator
      • Euribori muutuse mõju laenumaksetele
      • Kiirlaenu kalkulaator
      • Investeeringute tootluse kalkulaator
      • Liitintressi kalkulaator
      • Investeerimisfondi tootluse kalkulaator
      • II samba pensionifondide tasude ja tootluse kalkulaator
      • Pere-eelarve vorm
      • Pere-eelarve stressitaluvuse kalkulaator
      • Reisikulude eelarve
      • Eurokalkulaator
      • Liikluskindlustuse kalkulaator
    • Võrdlustabelid
      • Pankade teenustasud
      • Pankade näidistarbijate teenustasud
      • Hoiuseintressid
      • Krediitkaardid
      • Tarbimislaenu intressid
    • Korduvad küsimused
      • Küsimused panga- ja investeerimisteenuste kohta
      • Küsimused kindlustamise kohta
      • Küsimused investeerimiskonto kohta
      • Küsimused II samba kohta
      • Muud küsimused
    • Huvitavat lugemist
      • Finantsaabits
      • Uuringud
    • Mängud
      • Pane oma teadmised proovile!
    • Sõnaraamat
    • Kontaktandmed
    • Leia huvipakkuv teema ja loe edasi
  • Kui on probleem
  • Elu- sündmused
  • Minu Raha
Uudised Arhiiv

  • 20. märts 2018

    Euroopa finantsjärelevalved hoiatavad tarbijaid virtuaalvaluuta riskide eest

  • 27. veebruar 2018

    Politseile teatati mullu sadadest investeerimispettuse kõnedest

  • 1. veebruar 2018

    Uus MiFID II – mis tavainvestori jaoks muutus?

  • 10. jaanuar 2018

    Kuidas arvestada tulumaksu?

  • 4. jaanuar 2018

    Arvelduskonto- ja hoiuseintesside maksustamine

  • 2018
    • jaanuar
    • veebruar
    • märts
    • aprill
    • mai
    • juuni
    • juuli
    • august
    • september
    • oktoober
    • november
    • detsember
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
Tweet
10. juuli 2015

Tarbijakrediidi kulukuse määr sai ülempiiri

1. juulist 2015 muutus võlaõigusseaduses krediidi kulukuse määra regulatsioon ning sellele kehtestati ülempiir. Kui krediidi kulukuse määr lepingus on seaduses lubatust suurem, on tarbijakrediidileping automaatselt tühine. Seaduse muudatuse kohaselt on krediidileping tühine, kui tarbija poolt tasumisele kuuluv krediidi kulukuse määr aastas ületab krediidi andmise ajal Eesti Panga viimati avaldatud viimase kuue kuu keskmist krediidiasutuste poolt eraisikutele antud tarbimislaenude kulukuse määra enam kui kolm korda. Eesti Pank avaldab keskmise krediidi kulukuse määra iga aasta 1. jaanuaril ja 1. juulil oma veebilehel http://www.eestipank.ee/.
 

Krediidi kulukuse määr näitab laenu kogukulu aastas ning see sisaldab laenuks võetud summat, lepingutasu, tagasimaksmise aega, intressi ja muid lepinguga kaasnevaid kulusid, näiteks kindlustust kodulaenu ja autoliisingu puhul. Seda kulu näidatakse protsendina ja mida väiksem protsent, seda odavam on laen. Kulukuse määr ei sisalda viiviseid ja muid lisatasusid, mis võivad kaasneda maksetega viivitamisel.

Muudatused puudutavad isikuid, kes sõlmivad alates juulikuust uue tarbijakrediidilepingu ehk võtavad laenu. Varasemalt sõlmitud lepinguid antud muudatus ei hõlma.
 


  • Teenused:
  • Igapäevased pangateenused
  • Pangakaardid
  • Hoiused
  • Laenud
  • Liising
  • Kindlustus
  • Investeerimine
  • Pension
  • Kasulikud abivahendid:
  • Uudised
  • Kalkulaatorid
  • Võrdlustabelid
  • Korduvad küsimused
  • Huvitavat lugemist
  • Mängud
  • Sõnaraamat
  • Kontaktandmed
  • Kui on probleem:
  • Makseraskustes käitumine
  • Lähedase kaotus ja pärimine
  • Probleem pangateenusega
  • Probleem liisinguga
  • Probleem tarbijakrediidiga
  • Probleem kindlustusega
  • Probleem investeerimisega
  • Petuskeemid
  • Kuidas hoiduda pettusest
  • Elusündmused:
  • Igapäevased rahaasjad
  • Raha kasvatamine
  • Pension
  • Lähedase kaotus

© FINANTSINSPEKTSIOON

Kasutustingimused

Sakala 4, Tallinn 15030

Tel: 6680 500

Faks: 6680 501

tarbija@fi.ee