Minuraha Sinu erapooletu abimees rahaasjade korraldamisel
  • Eesti keeles
  • По-русски
Minu raha

Log in with Facebook

MINU RAHA. KULUD, TULUD JA EESMÄRGID

Oma eelarve koostamiseks, salvestamiseks ja hilisemaks täiendamiseks logi sisse. Sisse logimiseks vali kahe võimaluse vahel: registreerud ja lood endale kasutajanime ja salasõna või logid sisse Facebookiga. Sõltumata sellest, kumba varianti eelistad, näed oma sisestatud andmeid üksnes sina, kui sa just ise oma paroole kellelegi kättesaadavaks ei tee.
NB! Kui oled esimest korda sisse loginud näiteks registreerunud kasutajana ja järgmine kord sisened Facebooki kaudu, siis sa eelmisel korral ehk registreerunud kasutajana salvestatud andmeid ei näe. Seetõttu tasub kogu aeg sisse logida samal viisil!
Kui eelistad mitte sisse logida, siis su andmed ei salvestu, kuid eelarve ridu saad täita ja vormi pdf-formaadis välja trükkida. 

Nõusolek ja põhimõtted isikuandmete töötlemiseks
Finantsinspektsiooni poolt veebilehe minuraha.ee vahendusel (edaspidi Veebileht) pakutava teenuse „Minu raha“ (edaspidi Teenus) kasutamisega kinnitan, et olen tutvunud ja annan nõusoleku mulle kuuluvate isikuandmete töötlemiseks alljärgnevate põhimõtete alusel:

  • Isikuandmete töötlejaks on Finantsinspektsioon (aadress: Sakala 4, Tallinn 15030; telefon: 6680 500; mail: info@fi.ee).
  • Teenuse raames töötleb Finantsinspektsioon Teenuse kasutaja isikuandmeid ulatuses, mis puudutab Teenuse kasutaja enda poolt Teenuse raames sisestatavat ja soovi korral salvestuvat eelarvet (tulud, kulud, prognoosid jms). Käesolev nõusolek on antud kõikide Teenuse kasuta isikuandmete töötlemise kohta mida Teenuse kasutaja on Teenuse kasutamise raames pidanud vajalikuks Teenusesse sisestada.
  • Teenuse raames Teenuse kasutaja poolt info sisestamine ja selle maht on vabatahtlik, nagu ka selle kustutamine. Finantsinspektsioon võib vajadusel kogutud isikuandmed kustutada.
  • Andmete töötlemise eesmärgiks on pakkuda teenust, mille kaudu on Teenuse kasutajal võimalik jälgida enda poolt koostatud eelarvet ning analüüsida endaga seotud rahaasju.
  • Finantsinspektsioon võib volitada Teenuse kasutaja isikuandmeid töötlema teisi isikuid või asutusi, eelkõige seoses Teenuse osutamiseks vajamineva tehnilise toega.
  • Finantsinspektsioon järgib isikuandmete töötlemisel isikuandmete kaitse seaduses sätestatud põhimõtteid.
  • Teenuse kasutajal on seoses teda ennast puudutavate isikuandmetega kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused, sh õigus tutvuda Finantsinspektsiooni poolt Teenuse kasutaja kohta kogutud isikuandmetega, nõuda isikuandmete parandamist, täpsustamist, kustutamist jm. Käesoleva nõusoleku võib Teenuse kasutaja igal ajal tagasi võtta. Nõusoleku tagasivõtmisel ei ole tagasiulatuvat jõudu.
  • Isikuandmete õiguste kohta saab täpsemat teavet isikuandmete kaitse seadusest (www.riigiteataja.ee) või Andmekaitse Inspektsioonist (www.aki.ee).
  • Finantsinspektsioonil on õigus käesolevaid isikuandmete töötlemise põhimõtteid iseseisvalt muuta, teavitades nendest Veebilehe vahendusel.

 

Logi sisse:

Sinu e-maili aadress

Salasõna

Unustasid parooli?

Jäta meelde


Sisse logides kinnitan, et olen tutvunud ja nõustun tingimustega.

Oled uus kasutaja:

Sinu e-maili aadress

Salasõna

korda salasona

Olen tutvunud ja nõustun tingimustega

Asud siin:
Teenused > Kindlustus > Liikluskindlustus > Kindlustusjuhtumist teatamine Eestis
  • Teenused
    • Igapäevased pangateenused
      • Arvelduskonto
      • Sularahatehingud
      • Maksed
      • E-arve püsimakse ja püsikorraldus
      • Panga vahetamine
    • Pangakaardid
      • VIIPEMAKSED
      • Enne kaardilepingu sõlmimist
      • Deebetkaart
      • Krediitkaart
      • Pangakaardi turvalise kasutamise meelespea
    • Hoiused
      • Miks hoiustada?
      • Hoiustamine hoiu-laenuühistutes
      • Enne hoiustamist
      • Kogumishoius
      • Kasutushoius
      • Tähtajaline hoius
      • Investeerimishoius
      • Hoiuste tagatus
    • Laenud
      • Enne laenulepingu sõlmimist
      • Intress ja muud laenamisega seotud tasud
      • Laenu tähtaeg ja laenusumma suurus
      • Muud laenulepingu tingimused
      • Käendus
      • HÜPOTEEK
      • Arvelduskrediit
      • Krediitkaart
      • Järelmaks
      • Väikelaen ja tarbimislaen
      • Riiklik õppelaen
      • Eluasemelaen
      • Laenu ennetähtaegne tagasimaksmine
      • Kui laenu tagasimaksmine käib üle jõu
    • Liising
      • Enne liisingulepingu sõlmimist
      • Liisingu põhitingimused
      • Kasutus- või kapitalirent
      • Tasud ja muud võimalikud kulud
    • Kindlustus
      • Miks kindlustada?
      • Enne kindlustuslepingu sõlmimist
      • Kust kindlustust osta?
      • Ala- ja ülekindlustus
      • Liikluskindlustus
      • Kaskokindlustus
      • Reisikindlustus
      • Kodukindlustus ja varakindlustus
      • vastutuskindlustus
      • Elukindlustus
      • Õnnetusjuhtumikindlustus
    • Investeerimine
      • Mis on investeerimine?
      • Investeerimisvõimaluste võrdlus
      • Investeeringu sobivuse hindamine
      • Investeerimisriskid
      • Kuidas alustada?
      • Väärtpaberitehingute tegemine
      • Väärtpaberiportfelli valitsemine
      • Tähtajaline hoius
      • Investeerimishoius
      • Investeerimisriskiga elukindlustus
      • Investeerimisfond
      • Aktsia ja aktsiafond
      • Võlakiri ja võlakirjafond
      • Tuletisväärtpaberid
      • Investeerimiskonto
    • Pension
      • Miks pensioniks valmistuda?
      • I sammas
      • II sammas
      • III sammas
    • Leia huvipakkuv teema ja loe edasi
  • Kasulikud abivahendid
  • Kui on probleem
  • Elu- sündmused
  • Minu Raha

Mida teha liiklusõnnetuse korral

  • Ainult varalise kahjuga liiklusõnnetuse korral ja ainult juhul, kui osapooled on ühel meelel liiklusõnnetuse põhjustes ning süülisuses, täida kohapeal liiklusõnnetuse teate vorm. Võta dokumendile liiklusõnnetuses osalenud isikute ning võimalusel ka tunnistaja(te) allkirjad.
  • Kontrolli teis(t)e osalis(t)e poolt täidetu õigsust ja anna oma allkiri selle kohta, et oled liiklusõnnetuses kannatanu või oled põhjustanud liiklusõnnetuse.
  • Kui liiklusõnnetusest teavitamise vormi ei ole käepärast, siis fikseeri toimunu võimalikult täpselt ja kirjuta üles teis(t)e osalis(t)e andmed (sõiduki-, isiku-, kontakt- ja kindlustuspoliisi andmed).
  • Kui liiklusõnnetuses osalenud pooled ei ole õnnetuse põhjustes ühel meelel või said õnnetuses vigastada inimesed, kutsu sündmuspaigale politsei ja nõua tingimata õnnetuse asjaolude fikseerimist politsei poolt.

Kasulikud viited

  • Kui juhtus liiklusõnnetus
Tweet

Kindlustusjuhtumist teatamine Eestis

Kahju põhjustaja ja kahjustatud isik peavad liiklusõnnetusest viivitamata teavitama kas kahju põhjustaja kindlustusandjat või kahjustatud isiku kindlustusandjat.

Liikluskindlustuse seaduse kohaselt võib liikluskahjust teatada nii suuliselt kui ka kirjalikult. Arusaamatuste vältimiseks on kasulik seda teha kirjalikult, näiteks e-kirjaga. Kui kahjustatud isik teatab kindlustusjuhtumi toimumisest kirjalikus (ka e-kirja) vormis, loetakse, et ta on ühtlasi esitanud kahju hüvitamise nõude ja täiendavat avaldust kahju hüvitamiseks ei ole vajalik esitada. 

 Kui pole teada, kas ollakse kannatanu või kahju põhjustaja, siis tuleb juhtunust teatada oma kindlustusseltsile või Eesti Liikluskindlustuse Fondile.

Kui üks õnnetuses osalenutest oli välisriigi sõiduk, tuleb kindlasti täpsustada selle kindlustusandja andmed ja küsida rohelise kaardi duplikaat. Edasi tuleb pöörduda välisriigi kindlustusseltsi kahjusid käsitleva korrespondendi või Eesti Liikluskindlustuse Fondi poole.

Mis juhtub, kui sa ei tegutse nõuetekohaselt?

Kannatanu ja liiklusõnnetuse põhjustanud isik on kohustatud säilitama liiklusõnnetuses osalenud sõiduki ja muu kahjustatud vara võimalikult liiklusõnnetuse järgses seisundis. Seda kuni ajani, mil kindlustusseltsi esindaja on sõiduki üle vaadanud. Kui kindlustusselts sõidukit üle ei vaata, tuleb sõiduk hoida liiklusõnnetuse järgses seisundis kuni seitse päeva pärast liiklusõnnetusest teatamist. Kindlustusseltsil on õigus seda tähtaega pikendada kuni 15 päevani juhul, kui ta sellest kirjalikult teatab.

Kui kannatanu rikub kohustust kahjustatud sõiduki või muu kahjustatud asja säilitamiseks ja kindlustusandjal ei ole võimalik enam kogu kahju suurust kindlaks teha, siis kindlustusandja hüvitab vaid selle osa kahjust, mis oli võimalik kindlaks teha.

Kui kahju põhjustaja sõidukijuht ei näita kahjustatud sõidukit kindlustusandjale ette või ei anna juhtunu kohta vajalikku teavet, siis võib kindlustusandja esitada kahju põhjustanud sõidukijuhile regressnõude (maksimaalses summas 640 EUR).

Isikukahju korral on kannatanu kohustatud minema arstlikule läbivaatusele, kui kindlustusandja on ta sinna suunanud. Kui kannatanu nimetatud kohustust rikub, võib kindlustusselts vähendada hüvitist või keelduda kahju hüvitamisest.


  • Teenused:
  • Igapäevased pangateenused
  • Pangakaardid
  • Hoiused
  • Laenud
  • Liising
  • Kindlustus
  • Investeerimine
  • Pension
  • Kasulikud abivahendid:
  • Uudised
  • Kalkulaatorid
  • Võrdlustabelid
  • Korduvad küsimused
  • Huvitavat lugemist
  • Mängud
  • Sõnaraamat
  • Kontaktandmed
  • Kui on probleem:
  • Makseraskustes käitumine
  • Lähedase kaotus ja pärimine
  • Probleem pangateenusega
  • Probleem liisinguga
  • Probleem tarbijakrediidiga
  • Probleem kindlustusega
  • Probleem investeerimisega
  • Petuskeemid
  • Kuidas hoiduda pettusest
  • Elusündmused:
  • Igapäevased rahaasjad
  • Raha kasvatamine
  • Pension
  • Lähedase kaotus

© FINANTSINSPEKTSIOON

Kasutustingimused

Sakala 4, Tallinn 15030

Tel: 6680 500

Faks: 6680 501

tarbija@fi.ee