Minuraha Sinu erapooletu abimees rahaasjade korraldamisel
  • Eesti keeles
  • По-русски
Minu raha

Log in with Facebook

MINU RAHA. KULUD, TULUD JA EESMÄRGID

Oma eelarve koostamiseks, salvestamiseks ja hilisemaks täiendamiseks logi sisse. Sisse logimiseks vali kahe võimaluse vahel: registreerud ja lood endale kasutajanime ja salasõna või logid sisse Facebookiga. Sõltumata sellest, kumba varianti eelistad, näed oma sisestatud andmeid üksnes sina, kui sa just ise oma paroole kellelegi kättesaadavaks ei tee.
NB! Kui oled esimest korda sisse loginud näiteks registreerunud kasutajana ja järgmine kord sisened Facebooki kaudu, siis sa eelmisel korral ehk registreerunud kasutajana salvestatud andmeid ei näe. Seetõttu tasub kogu aeg sisse logida samal viisil!
Kui eelistad mitte sisse logida, siis su andmed ei salvestu, kuid eelarve ridu saad täita ja vormi pdf-formaadis välja trükkida. 

Nõusolek ja põhimõtted isikuandmete töötlemiseks
Finantsinspektsiooni poolt veebilehe minuraha.ee vahendusel (edaspidi Veebileht) pakutava teenuse „Minu raha“ (edaspidi Teenus) kasutamisega kinnitan, et olen tutvunud ja annan nõusoleku mulle kuuluvate isikuandmete töötlemiseks alljärgnevate põhimõtete alusel:

  • Isikuandmete töötlejaks on Finantsinspektsioon (aadress: Sakala 4, Tallinn 15030; telefon: 6680 500; mail: info@fi.ee).
  • Teenuse raames töötleb Finantsinspektsioon Teenuse kasutaja isikuandmeid ulatuses, mis puudutab Teenuse kasutaja enda poolt Teenuse raames sisestatavat ja soovi korral salvestuvat eelarvet (tulud, kulud, prognoosid jms). Käesolev nõusolek on antud kõikide Teenuse kasuta isikuandmete töötlemise kohta mida Teenuse kasutaja on Teenuse kasutamise raames pidanud vajalikuks Teenusesse sisestada.
  • Teenuse raames Teenuse kasutaja poolt info sisestamine ja selle maht on vabatahtlik, nagu ka selle kustutamine. Finantsinspektsioon võib vajadusel kogutud isikuandmed kustutada.
  • Andmete töötlemise eesmärgiks on pakkuda teenust, mille kaudu on Teenuse kasutajal võimalik jälgida enda poolt koostatud eelarvet ning analüüsida endaga seotud rahaasju.
  • Finantsinspektsioon võib volitada Teenuse kasutaja isikuandmeid töötlema teisi isikuid või asutusi, eelkõige seoses Teenuse osutamiseks vajamineva tehnilise toega.
  • Finantsinspektsioon järgib isikuandmete töötlemisel isikuandmete kaitse seaduses sätestatud põhimõtteid.
  • Teenuse kasutajal on seoses teda ennast puudutavate isikuandmetega kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused, sh õigus tutvuda Finantsinspektsiooni poolt Teenuse kasutaja kohta kogutud isikuandmetega, nõuda isikuandmete parandamist, täpsustamist, kustutamist jm. Käesoleva nõusoleku võib Teenuse kasutaja igal ajal tagasi võtta. Nõusoleku tagasivõtmisel ei ole tagasiulatuvat jõudu.
  • Isikuandmete õiguste kohta saab täpsemat teavet isikuandmete kaitse seadusest (www.riigiteataja.ee) või Andmekaitse Inspektsioonist (www.aki.ee).
  • Finantsinspektsioonil on õigus käesolevaid isikuandmete töötlemise põhimõtteid iseseisvalt muuta, teavitades nendest Veebilehe vahendusel.

 

Logi sisse:

Sinu e-maili aadress

Salasõna

Unustasid parooli?

Jäta meelde


Sisse logides kinnitan, et olen tutvunud ja nõustun tingimustega.

Oled uus kasutaja:

Sinu e-maili aadress

Salasõna

korda salasona

Olen tutvunud ja nõustun tingimustega

Asud siin:
Kui on probleem
  • Teenused
  • Kasulikud abivahendid
  • Kui on probleem
    • Makseraskustes käitumine
      • Makseraskustes käitumine
      • Kust abi küsida?
      • Võlanõustajad
      • Vastustustundlik laenamine
      • Eraisiku pankrot
      • Võlgade ümberkujundamine
    • Lähedase kaotus ja pärimine
      • Testamendi või pärimislepingu koostamine
    • Probleem pangateenusega
      • Probleem pangateenusega
      • Kaebuse koostamine
    • Probleem liisinguga
      • Probleem liisinguga
      • Kaebuse koostamine
    • Probleem tarbijakrediidiga
      • Probleem tarbijakrediidiga
      • Kaebuse koostamine
    • Probleem kindlustusega
      • Probleem kindlustusega
      • Kaebuse koostamine
    • Probleem investeerimisega
      • Probleem investeerimisega
      • Kaebuse koostamine
    • Petuskeemid
      • Finantsinspektsiooni hoiatusteated
      • Petuskeemid
      • Krediitkaardipettused ja panga paroolide väljapetmine
      • „Loteriivõit“
      • „Nigeeria kirja“ pettus ehk raha transportimise abi
      • Püramiidskeem
      • „Soodsad“ investeerimisskeemid
      • "Abista hädasolijat"
      • "Teeni raha kodust väljumata"
    • Kuidas hoiduda pettusest
    • Leia huvipakkuv teema ja loe edasi
  • Elu- sündmused
  • Minu Raha
Tweet

Kui on probleem

Probleemide korral ei maksa pead jaanalinnu kombel liiva alla peita, vaid tuleb haarata härjal sarvist ja asuda lahendusi otsima.

Kui sa oled võlgadesse sattunud, ei tohi võlausaldajate eest pageda, vaid leidub mitmeid võimalusi, kuidas raskustest jagu saada. Peaasi on abi otsida! Lähima abivõimaluse leiad „Kui on probleem“ rubriigist, kust leiad lisaks kasulikele nõuannetele ka võlanõustajate kontaktid: vaata teemat „Kuhu pöörduda“.

Kui sul on tekkinud probleem näiteks mõne panga või kindlustusseltsiga, siis selgituse saamiseks pöördu kõigepealt teenust pakkunud panga või kindlustusseltsi poole ning seda esimesel võimalusel.

Oma probleemi olemust ja võimalikke lahendusi on võimalik selgitada telefoni teel, kuid soovitav on edasise selguse huvides pöörduda kirjalikult. Vahel on võimalik kliendi ja panga omavahelises suhtluses olukorrale mõlemaid pooli rahuldav lahendus leida. Kui mitte, leiad nõu kõrvalasuvatest rubriikidest.


  • Teenused:
  • Igapäevased pangateenused
  • Pangakaardid
  • Hoiused
  • Laenud
  • Liising
  • Kindlustus
  • Investeerimine
  • Pension
  • Kasulikud abivahendid:
  • Uudised
  • Kalkulaatorid
  • Võrdlustabelid
  • Korduvad küsimused
  • Huvitavat lugemist
  • Mängud
  • Sõnaraamat
  • Kontaktandmed
  • Kui on probleem:
  • Makseraskustes käitumine
  • Lähedase kaotus ja pärimine
  • Probleem pangateenusega
  • Probleem liisinguga
  • Probleem tarbijakrediidiga
  • Probleem kindlustusega
  • Probleem investeerimisega
  • Petuskeemid
  • Kuidas hoiduda pettusest
  • Elusündmused:
  • Igapäevased rahaasjad
  • Raha kasvatamine
  • Pension
  • Lähedase kaotus

© FINANTSINSPEKTSIOON

Kasutustingimused

Sakala 4, Tallinn 15030

Tel: 6680 500

Faks: 6680 501

tarbija@fi.ee