Minuraha Sinu erapooletu abimees rahaasjade korraldamisel
  • Eesti keeles
  • По-русски
Minu raha

Log in with Facebook

MINU RAHA. KULUD, TULUD JA EESMÄRGID

Oma eelarve koostamiseks, salvestamiseks ja hilisemaks täiendamiseks logi sisse. Sisse logimiseks vali kahe võimaluse vahel: registreerud ja lood endale kasutajanime ja salasõna või logid sisse Facebookiga. Sõltumata sellest, kumba varianti eelistad, näed oma sisestatud andmeid üksnes sina, kui sa just ise oma paroole kellelegi kättesaadavaks ei tee.
NB! Kui oled esimest korda sisse loginud näiteks registreerunud kasutajana ja järgmine kord sisened Facebooki kaudu, siis sa eelmisel korral ehk registreerunud kasutajana salvestatud andmeid ei näe. Seetõttu tasub kogu aeg sisse logida samal viisil!
Kui eelistad mitte sisse logida, siis su andmed ei salvestu, kuid eelarve ridu saad täita ja vormi pdf-formaadis välja trükkida. 

Nõusolek ja põhimõtted isikuandmete töötlemiseks
Finantsinspektsiooni poolt veebilehe minuraha.ee vahendusel (edaspidi Veebileht) pakutava teenuse „Minu raha“ (edaspidi Teenus) kasutamisega kinnitan, et olen tutvunud ja annan nõusoleku mulle kuuluvate isikuandmete töötlemiseks alljärgnevate põhimõtete alusel:

  • Isikuandmete töötlejaks on Finantsinspektsioon (aadress: Sakala 4, Tallinn 15030; telefon: 6680 500; mail: info@fi.ee).
  • Teenuse raames töötleb Finantsinspektsioon Teenuse kasutaja isikuandmeid ulatuses, mis puudutab Teenuse kasutaja enda poolt Teenuse raames sisestatavat ja soovi korral salvestuvat eelarvet (tulud, kulud, prognoosid jms). Käesolev nõusolek on antud kõikide Teenuse kasuta isikuandmete töötlemise kohta mida Teenuse kasutaja on Teenuse kasutamise raames pidanud vajalikuks Teenusesse sisestada.
  • Teenuse raames Teenuse kasutaja poolt info sisestamine ja selle maht on vabatahtlik, nagu ka selle kustutamine. Finantsinspektsioon võib vajadusel kogutud isikuandmed kustutada.
  • Andmete töötlemise eesmärgiks on pakkuda teenust, mille kaudu on Teenuse kasutajal võimalik jälgida enda poolt koostatud eelarvet ning analüüsida endaga seotud rahaasju.
  • Finantsinspektsioon võib volitada Teenuse kasutaja isikuandmeid töötlema teisi isikuid või asutusi, eelkõige seoses Teenuse osutamiseks vajamineva tehnilise toega.
  • Finantsinspektsioon järgib isikuandmete töötlemisel isikuandmete kaitse seaduses sätestatud põhimõtteid.
  • Teenuse kasutajal on seoses teda ennast puudutavate isikuandmetega kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused, sh õigus tutvuda Finantsinspektsiooni poolt Teenuse kasutaja kohta kogutud isikuandmetega, nõuda isikuandmete parandamist, täpsustamist, kustutamist jm. Käesoleva nõusoleku võib Teenuse kasutaja igal ajal tagasi võtta. Nõusoleku tagasivõtmisel ei ole tagasiulatuvat jõudu.
  • Isikuandmete õiguste kohta saab täpsemat teavet isikuandmete kaitse seadusest (www.riigiteataja.ee) või Andmekaitse Inspektsioonist (www.aki.ee).
  • Finantsinspektsioonil on õigus käesolevaid isikuandmete töötlemise põhimõtteid iseseisvalt muuta, teavitades nendest Veebilehe vahendusel.

 

Logi sisse:

Sinu e-maili aadress

Salasõna

Unustasid parooli?

Jäta meelde


Sisse logides kinnitan, et olen tutvunud ja nõustun tingimustega.

Oled uus kasutaja:

Sinu e-maili aadress

Salasõna

korda salasona

Olen tutvunud ja nõustun tingimustega

Asud siin:
Kui on probleem > Probleem tarbijakrediidiga > Probleem tarbijakrediidiga > Probleem tarbijakrediidiga
  • Teenused
  • Kasulikud abivahendid
  • Kui on probleem
    • Makseraskustes käitumine
      • Makseraskustes käitumine
      • Kust abi küsida?
      • Võlanõustajad
      • Vastustustundlik laenamine
      • Eraisiku pankrot
      • Võlgade ümberkujundamine
    • Lähedase kaotus ja pärimine
      • Testamendi või pärimislepingu koostamine
    • Probleem pangateenusega
      • Probleem pangateenusega
      • Kaebuse koostamine
    • Probleem liisinguga
      • Probleem liisinguga
      • Kaebuse koostamine
    • Probleem tarbijakrediidiga
      • Probleem tarbijakrediidiga
      • Kaebuse koostamine
    • Probleem kindlustusega
      • Probleem kindlustusega
      • Kaebuse koostamine
    • Probleem investeerimisega
      • Probleem investeerimisega
      • Kaebuse koostamine
    • Petuskeemid
      • Finantsinspektsiooni hoiatusteated
      • Petuskeemid
      • Krediitkaardipettused ja panga paroolide väljapetmine
      • „Loteriivõit“
      • „Nigeeria kirja“ pettus ehk raha transportimise abi
      • Püramiidskeem
      • „Soodsad“ investeerimisskeemid
      • "Abista hädasolijat"
      • "Teeni raha kodust väljumata"
    • Kuidas hoiduda pettusest
    • Leia huvipakkuv teema ja loe edasi
  • Elu- sündmused
  • Minu Raha

Kasulikud viited

  • Kuidas käituda makseraskustes?
  • Tasuta nõustavate võlanõustajate kontaktid
  • Kuidas kohtusse pöörduda?
  • Tarbijakaebuste komisjon
  • Kohtule dokumentide esitamise nõuded
  • Kaebuse/küsimuse esitamine tarbijakaitseametile
Tweet

Probleem tarbijakrediidiga

Kui sul on tekkinud probleem tarbijakrediiti väljastanud ettevõttega (nii panga kui muu krediidiandjaga), siis selgituse saamiseks pöördu kõigepealt laenu andnud ettevõtte poole ning seda esimesel võimalusel.

Probleemi olemust ja võimalikke lahendusi on võimalik selgitada telefoni teel, kuid soovitav on edasise selguse huvides pöörduda kirjalikult.

Vahel on võimalik kliendi ja krediidiandja omavahelises suhtluses olukorrale mõlemaid pooli rahuldav lahendus leida. Kui siiski tunned, et sinu õigusi on rikutud, tasub enda eest seista. Samuti tasub oma õigusi uurida siis, kui oled jäänud laenumaksed võlgu ning intressid ja viivised on kasvanud suuremaks kui esialgu võetud laenusumma. Loe ka vastutustundliku laenamise põhimõttest siit.

Kuhu pöörduda?

  • Võlanõustajad.Võlanõustamise eesmärk on parandada rahalistesse raskustesse sattunud inimese võimet muutunud olukorras toime tulla ja leida sellele lahendus. Võlanõustaja oskab soovitada, mida peaksid oma probleemi lahendamiseks tegema ning vajadusel aitab vormistada dokumente vaidluseks laenuandjaga, kohtuga jne.

    Kontakt: www.evnl.ee
     
  • Tarbijakaitseamet. Tarbijakaitseamet teostab vastavalt tarbijakaitseseadusele järelevalvet Eestis pakutavate kaupade ja teenuste üle. Tarbijakrediidiga seotud probleemidega saad pöörduda infopäringuga selgituste saamiseks või kaebusega teenusepakkuja suhtes Tarbijakaitseameti poole. Tarbijakaitseameti juures tegutseb ka tarbijakaitsekomisjon, mis on tarbija ja kaupleja vahelisi vaidlusi lahendav sõltumatu institutsioon.

    Kontakt: www.tarbijakaitseamet.ee 
  • Finantsinspektsioon. Tarbijakrediidiga seotud probleemides on sul õigus pöörduda sõltumatu nõu ja selgituste saamiseks ka Finantsinspektsiooni poole. Finantsinspektsioonil on võimalik esitada kaebuse alusel tarbijakrediidi väljastajale järelepärimine täiendavate selgituste saamiseks ning kontrollida, kas tema tegevus vastab Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele. Seejärel edastab Finantsinspektsioon sulle omapoolsed selgitused.
    Samas ei ole Finantsinspektsioon lepinguliste vaidluste lahendamise kohtuväline organ ja tema pädevusse ei kuulu ka õiguslike hinnangute andmine. Küll annab inspektsioon teada võimalustest, kuhu vaidluse lahendamiseks pöörduda – kuhu ja kellele esitada kaebus.

          Kontakt www.fi.ee ja info@fi.ee 

  • Kohus. Kui suhtlemine teenusepakkujaga pole tulemust andnud, saad vaidluse lahendamiseks kohtusse pöörduda. Vastavalt Eesti Vabariigi põhiseadusele mõistab õigust ainult kohus. Eestis on kolmeastmeline kohtusüsteem: I astme kohtud - maakohtud ja halduskohtud, II astme kohtud - ringkonnakohtud ehk apellatsioonikohtud ja III astme kohus - riigikohus ehk kassatsioonikohus. Riigikohtusse pöördumiseks tuleb eelnevalt läbida esimesed kaks kohtuastet.
    Kui sul on tekkinud vaidlus kiirlaenufirmaga ja kohtuväliselt ei ole probleemi õnnestunud lahendada ja soovid kohtusse pöörduda, tuleks sul pöörduda maakohtusse. Kuidas maakohtusse pöörduda ja hagiavaldust koostada, loe portaalist Jurist aitab.

    Kontakt: www.kohus.ee

  • Teenused:
  • Igapäevased pangateenused
  • Pangakaardid
  • Hoiused
  • Laenud
  • Liising
  • Kindlustus
  • Investeerimine
  • Pension
  • Kasulikud abivahendid:
  • Uudised
  • Kalkulaatorid
  • Võrdlustabelid
  • Korduvad küsimused
  • Huvitavat lugemist
  • Mängud
  • Sõnaraamat
  • Kontaktandmed
  • Kui on probleem:
  • Makseraskustes käitumine
  • Lähedase kaotus ja pärimine
  • Probleem pangateenusega
  • Probleem liisinguga
  • Probleem tarbijakrediidiga
  • Probleem kindlustusega
  • Probleem investeerimisega
  • Petuskeemid
  • Kuidas hoiduda pettusest
  • Elusündmused:
  • Igapäevased rahaasjad
  • Raha kasvatamine
  • Pension
  • Lähedase kaotus

© FINANTSINSPEKTSIOON

Kasutustingimused

Sakala 4, Tallinn 15030

Tel: 6680 500

Faks: 6680 501

tarbija@fi.ee