Minuraha Sinu erapooletu abimees rahaasjade korraldamisel
  • Eesti keeles
  • По-русски
Minu raha

Log in with Facebook

MINU RAHA. KULUD, TULUD JA EESMÄRGID

Oma eelarve koostamiseks, salvestamiseks ja hilisemaks täiendamiseks logi sisse. Sisse logimiseks vali kahe võimaluse vahel: registreerud ja lood endale kasutajanime ja salasõna või logid sisse Facebookiga. Sõltumata sellest, kumba varianti eelistad, näed oma sisestatud andmeid üksnes sina, kui sa just ise oma paroole kellelegi kättesaadavaks ei tee.
NB! Kui oled esimest korda sisse loginud näiteks registreerunud kasutajana ja järgmine kord sisened Facebooki kaudu, siis sa eelmisel korral ehk registreerunud kasutajana salvestatud andmeid ei näe. Seetõttu tasub kogu aeg sisse logida samal viisil!
Kui eelistad mitte sisse logida, siis su andmed ei salvestu, kuid eelarve ridu saad täita ja vormi pdf-formaadis välja trükkida. 

Nõusolek ja põhimõtted isikuandmete töötlemiseks
Finantsinspektsiooni poolt veebilehe minuraha.ee vahendusel (edaspidi Veebileht) pakutava teenuse „Minu raha“ (edaspidi Teenus) kasutamisega kinnitan, et olen tutvunud ja annan nõusoleku mulle kuuluvate isikuandmete töötlemiseks alljärgnevate põhimõtete alusel:

  • Isikuandmete töötlejaks on Finantsinspektsioon (aadress: Sakala 4, Tallinn 15030; telefon: 6680 500; mail: info@fi.ee).
  • Teenuse raames töötleb Finantsinspektsioon Teenuse kasutaja isikuandmeid ulatuses, mis puudutab Teenuse kasutaja enda poolt Teenuse raames sisestatavat ja soovi korral salvestuvat eelarvet (tulud, kulud, prognoosid jms). Käesolev nõusolek on antud kõikide Teenuse kasuta isikuandmete töötlemise kohta mida Teenuse kasutaja on Teenuse kasutamise raames pidanud vajalikuks Teenusesse sisestada.
  • Teenuse raames Teenuse kasutaja poolt info sisestamine ja selle maht on vabatahtlik, nagu ka selle kustutamine. Finantsinspektsioon võib vajadusel kogutud isikuandmed kustutada.
  • Andmete töötlemise eesmärgiks on pakkuda teenust, mille kaudu on Teenuse kasutajal võimalik jälgida enda poolt koostatud eelarvet ning analüüsida endaga seotud rahaasju.
  • Finantsinspektsioon võib volitada Teenuse kasutaja isikuandmeid töötlema teisi isikuid või asutusi, eelkõige seoses Teenuse osutamiseks vajamineva tehnilise toega.
  • Finantsinspektsioon järgib isikuandmete töötlemisel isikuandmete kaitse seaduses sätestatud põhimõtteid.
  • Teenuse kasutajal on seoses teda ennast puudutavate isikuandmetega kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused, sh õigus tutvuda Finantsinspektsiooni poolt Teenuse kasutaja kohta kogutud isikuandmetega, nõuda isikuandmete parandamist, täpsustamist, kustutamist jm. Käesoleva nõusoleku võib Teenuse kasutaja igal ajal tagasi võtta. Nõusoleku tagasivõtmisel ei ole tagasiulatuvat jõudu.
  • Isikuandmete õiguste kohta saab täpsemat teavet isikuandmete kaitse seadusest (www.riigiteataja.ee) või Andmekaitse Inspektsioonist (www.aki.ee).
  • Finantsinspektsioonil on õigus käesolevaid isikuandmete töötlemise põhimõtteid iseseisvalt muuta, teavitades nendest Veebilehe vahendusel.

 

Logi sisse:

Sinu e-maili aadress

Salasõna

Unustasid parooli?

Jäta meelde


Sisse logides kinnitan, et olen tutvunud ja nõustun tingimustega.

Oled uus kasutaja:

Sinu e-maili aadress

Salasõna

korda salasona

Olen tutvunud ja nõustun tingimustega

Asud siin:
Kasulikud abivahendid > Uudised > Tarbija küsib: kas pangal on õigus muuta ühepoolselt hinnakirja või muid lepingutingimusi?
  • Teenused
  • Kasulikud abivahendid
    • Uudised
    • Kalkulaatorid
      • Palgakalkulaator
      • Õppelaenu kalkulaator
      • Säästmise kalkulaator
      • Hoiuse intressitulu kalkulaator
      • Laenukalkulaator
      • Euribori muutuse mõju laenumaksetele
      • Kiirlaenu kalkulaator
      • Investeeringute tootluse kalkulaator
      • Liitintressi kalkulaator
      • Investeerimisfondi tootluse kalkulaator
      • II samba pensionifondide tasude ja tootluse kalkulaator
      • Pere-eelarve vorm
      • Pere-eelarve stressitaluvuse kalkulaator
      • Reisikulude eelarve
      • Eurokalkulaator
      • Liikluskindlustuse kalkulaator
    • Võrdlustabelid
      • Pankade teenustasud
      • Pankade näidistarbijate teenustasud
      • Hoiuseintressid
      • Krediitkaardid
      • Tarbimislaenu intressid
    • Korduvad küsimused
      • Küsimused panga- ja investeerimisteenuste kohta
      • Küsimused kindlustamise kohta
      • Küsimused investeerimiskonto kohta
      • Küsimused II samba kohta
      • Muud küsimused
    • Huvitavat lugemist
      • Finantsaabits
      • Uuringud
    • Mängud
      • Pane oma teadmised proovile!
    • Sõnaraamat
    • Kontaktandmed
    • Leia huvipakkuv teema ja loe edasi
  • Kui on probleem
  • Elu- sündmused
  • Minu Raha
Uudised Arhiiv

  • 4. jaanuar 2019

    Kuidas uuel aastal oma rahaasjad kontrolli all hoida

  • 27. november 2018

    Millele pöörata tähelepanu investeerimisriskiga elukindlustuse lepingu sõlmimisel?

  • 15. november 2018

    Tarbimislaenude maht kasvas varasemast veelgi tempokamalt

  • 31. oktoober 2018

    Makseteenuseid saab nüüd mugavalt võrrelda

  • 30. oktoober 2018

    Eesti Panga muuseum ootab 3. novembril rahatarkuse perepäevale

  • 2019
    • jaanuar
    • veebruar
    • märts
    • aprill
    • mai
    • juuni
    • juuli
    • august
    • september
    • oktoober
    • november
    • detsember
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
Tweet
29. september 2015

Tarbija küsib: kas pangal on õigus muuta ühepoolselt hinnakirja või muid lepingutingimusi?

Jah, krediidiasutused võivad muuta ühepoolselt nii hinnakirja kui muid lepingutingimusi, kui nad on endale poolte vahel juba allkirjastatud lepingu tingimustega sellise õiguse jätnud. Selline õigus tuleneb võlaõigusseadusest, täpsemalt on see sätestatud võlaõigusseaduse tüüptingimuste regulatsioonis.


Võlaõigusseaduse põhimõtete kohaselt võivad krediidiasutused muuta ühepoolselt nii tasu finantsteenuste eest kui ka muid lepingutingimusi, kui nad on endale lepingu tingimustega sellise õiguse jätnud. Kui sellist õigust ei ole lepinguga endale jäetud, ei saa krediidiasutused lepingu tingimusi ühepoolselt muuta ning muudatuste tegemiseks on vaja mõlema poole vastavasisulist kokkulepet.
Üldjuhul on selline õigus sätestatud krediidiasutuste üldtingimustes ning sellise sätte näol on tegu tüüptingimusega võlaõigusseaduse tähenduses. Reeglina on selline õiguse võtmine tüüptingimustes tühine, välja arvatud juhul, kui krediidiasutus või muu finantsteenuste osutaja jätab endale õiguse põhjendatud juhtudel ette teatamata muuta lepingutingimusi sh teise lepingupoole poolt või teisele lepingupoolele makstavat intressimäära või muud tasu finantsteenuste eest tingimusel, et lepingu muutmine ei ole teise lepingupoole suhtes ebamõistlik.
Krediidiasutus peab teist lepingupoolt muudatustest ette teavitama ning andma kliendile võimaluse muudatusega mittenõustumisel leping üles öelda.
Krediidiasutustel tuleb kliente teavitada lepingu tüüptingimuste muudatustest ja hinnakirja muudatustest kliendiga kokkulepitud suhtluskanali kaudu (nt krediidiasutuse koduleheküljel, teenindussaalides või saates personaalse teate kliendi postkasti).

Lisaks sätestab võlaõigusseadus, et krediidiasutus ja klient võivad kokku leppida, et klient on andnud nõusoleku muuta lepingut ka sellisel juhul, kui klient ei ole enne muudatuse jõustumist teatanud, et ei ole muudatusega nõus. Sellisel juhul peab krediidiasutus teavitama klienti vaikimise tagajärgedest ja õigusest leping seaduse kohaselt üles öelda.


.
 


  • Teenused:
  • Igapäevased pangateenused
  • Pangakaardid
  • Hoiused
  • Laenud
  • Liising
  • Kindlustus
  • Investeerimine
  • Pension
  • Kasulikud abivahendid:
  • Uudised
  • Kalkulaatorid
  • Võrdlustabelid
  • Korduvad küsimused
  • Huvitavat lugemist
  • Mängud
  • Sõnaraamat
  • Kontaktandmed
  • Kui on probleem:
  • Makseraskustes käitumine
  • Lähedase kaotus ja pärimine
  • Probleem pangateenusega
  • Probleem liisinguga
  • Probleem tarbijakrediidiga
  • Probleem kindlustusega
  • Probleem investeerimisega
  • Petuskeemid
  • Kuidas hoiduda pettusest
  • Elusündmused:
  • Igapäevased rahaasjad
  • Raha kasvatamine
  • Pension
  • Lähedase kaotus

© FINANTSINSPEKTSIOON

Kasutustingimused

Sakala 4, Tallinn 15030

Tel: 6680 500

Faks: 6680 501

tarbija@fi.ee